KLACHTENPROCEDURE

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie/herstel of vervanging van uw bestelling. Is uw bestelling gepersonaliseerd (kleur, afdruk, afmetingen, samenstelling e.d.) dan heeft u bij het bestellen én betalen afstand genomen van uw herroepingsrecht. Hiermee is dan ook uw garantie komen te vervallen. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@milastrakteert.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan  in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2024 Milas Trakteert | Traktaties & (relatie) Geschenken | sitemap | rss